2012. szeptember 2., vasárnap

A levél


                                                             
Kedves AC!

Mióta elmentél nagyon sok minden változott. Első soron sulit váltottam. Elég érdekes társaság, nem is találom köztük magam.. Elvesztem. Minenki 4-5ösével jár, wc-re is.. Úgy mint mi régen. Amikor még minden jó volt. De azóta mindenhova egyeül járok. Bennel is szakítottam. Nem ment már tovább. Elkezdett inni, cigizni, és lefogadom még drogozik is. Csak hogy bevágódjon. Ő lett a focicsapat kapitánya. Nem tetszik ez nekem. Egy bunkó fasz lett belőle, de szó se róla iszonyat dögös azóta is. Tudod azok az őrjítően barna szemek, amibe akkor is beleszerettem, és azok a göndör fürtök amibe régen olyan sokszor beletúrtam és te olyan sokszor összekócoltad, az is csak a múlté.. Elkezdte vasalni a haját. Tiszta buzi lett. De meg kell hagyni azért ad a külsejére, olyan kocka hasa és mellizma lett. Te attól helyben elájulnál. Olyan még sosem láttam. Elég vonzó, csak ne vasalná azt a cuki haját. El se hiszem hogy tuttam vele szakítani, hiányzik.. Csak tudod kösz ebből nem kérek..Ebből akivé vált. Egy tapló. Folyton bunkózott és lekezelt. Hagytam a fenébe. De mindegy is, nem akarok 1 hónap után is miatta sírni. Inkább mesélek anyáról. Tudod régen milyen jól megvoltunk. Folyton minden hova együtt mentünk, sütöttünk, főztunk, énekelgettünk, filmet néztünk.. Na látod ez is megváltozott. Egyre többet veszekszünk, mindenen kiakad. És én is hamar felkapom a vizet. Mi az most 16 évesen kezdek el csak  kamaszodni? Miért nem vagy itt velem ilyenkor? Amikor szükségem van rád. Miért kellett elmenned? Így egy részemtől is megváltam. Nagyon hiányzol!!!!! Apud  főnöke hova is küldte apukádat dolgozni? Van már házatok? Vagy szállodában laktok? Valamilyen part mellett vagytok? Küldj képeket!! Nagyon kíváncsi vagyok. Ott te jársz suliba? Nekem még 2 hetem van a suliból. Nagyon unom már. Vége lehetne igazán. Anyukám kedvéért elkezdtem még az utolsó hónapokban is hajtani.. Kitűnőt akar. Bár nem mondom, hogy rossz lenne. Szóval amint vége a sulinak és lehetőségem adódik megyek utánad. Három hónap áll a rendelkezésemre. Ha eltévedek -bár ez a te szokásod:)- akkor is van időm oda találni,csak mondd hova menjek! A többit lebeszélem apuékkal. Sok-sok puszi. 

Ezerszer ölel:

                                                         H♥

1 megjegyzés: